zaterdag 13 november 2010

hieronder enkele berichten die ik voorheen fout gepubliceerd had....

Doe wat je altijd deed...

En zo is het alweer november.
1 november gepasseerd, een aantal mensen lieten weten dat ze aan jou denken, dat is lief.
Maar als je ziet wie er nog over schiet na al die tijd...
waarom durft niemand nog naar je vragen? of valt er nik s meer over jou te vertellen?
Hieronder een liedjestekst waarin ik jou wil volgen Stan, maar wat nog steeds niet 100% lukt...
alleen ben ik zeker dat je er altijd bent, en altijd zal zijn.
Gisteren kochten we je verjaardagscadeau, en ook dat van Ben. Wat een verschil...confronterend, steeds weer...
hele dikke zoen! X!

Doe wat je altijd deed
Toen ik er nog was
Leef elke dag voluit
En met heel je hart

En je vindt mij
En je voelt mij
Ik ben dicht bij je
Mis mij
Het is oke
Want ik mis jou net zo

Huil als je huilen moet
Laat je tranen maar vrij
Maar als je weer lachen kan
Hou je niet in voor mij

Want ik voel jou
Ik beleef alles met jou
ik ben dicht bij je
Waak over jou
En als je me zoekt ben ik er altijd

Geniet alsjeblieft als je kunt elke dag voor mij
Koester elk moment
Het is zo voorbij
Spring lach en dans als een kind
Zet de schaamte op zij
Doe het niet alleen
Open weer je hart
Ook al voelt het vreemd
Je doet het ook voor mij

Zing en uit volle borst
Jaag je dromen maar na
En weet wat je ook zal doen
Dat ik achter je sta

Want ik voel jou
Ik beleef alles met jou
Ik ben dicht bij je
Waak over jou
En als je me zoekt
Ben ik er altijd

Doe wat je altijd deed

dinsdag 31 augustus 2010

Dag jongen,

Morgen is het één september.
Iedereen is heel uitgelaten: terug naar school! Voor verschillende mensen die we kennen de eerste schooldag in de eerste kleuterklas voor hun kleine spruit.
Stan, ik had ook zo graag morgen met jou naar school gewandeld. Welk boekentasje zou je nu hebben? Wat moet er in? Wie zouden je nieuwe vriendjes worden?... Ik had nog gedacht een briefje te maken voor de juf van de eerste kleuterklas, maar dat ga ik niet doen. Ik zou ergens toch willen dat ze weet dat er eentje minder is...maar dat is natuurlijk weer overdreven. Ik doe het niet!En toch... het voelt heel vervelend...ik moet er weer even overheen.
Kleine man, weer een belangrijk moment met jou dat we moeten missen en dat doet zo ontzettend veel pijn. Maar weet dat je op die momenten heel dicht bij ons bent.
Hele dikke zoen!

dinsdag 24 augustus 2010

Zaterdag 21 augustus 2010


Ben inspecteert de plantjes!


Geen opmerkingen: