maandag 22 november 2010

3 jaar...






Dag schat, nog één dagje en je betn jarig.
3 jaar geleden: ik belde deze middag naar de gynaecologe en moest 's avonds aan de monitor. Ik weet nog perfect hoe alles verliep. De vroedvrouwen die je harttonen niet vonden. Ik die me innerlijk boos maakte en innerlijk zei: doe meer je best ipv al de gynaecoloog te bellen! Zeker toen ze eraan toevoegde: ik hoop dat het geen slecht nieuws is of zo...Maar als de gynae er was kwamen er slechts deze woorden: "het hartje klopt niet meer"... dat moment vergeet ik nooit...
Kleine jongen, morgen is het alweer zo ver. 23 november...3 jaar...
Alles staat al klaar voor je verjaardag,
hele dikke zoen!

1 opmerking:

raymonda zei

Stan zojuist ging meme naar je grafje nog héél vroeg,het was er stil .toch morgen is het JOU dag,3 jaar zou je worden en daar ik straks ga werken wou ik jou ballonnetje,kaartje,kaarsje en een hart vol bloemen dicht bij jou al brengen.lieverd weet telkens ik je lieve broertje knuffel,voor hem zing en straks voor hem een verhaaltje vertel-voorlees dit ook voor jou is ,weet dat meme je héél erg mist!lieve Stan in gedachten druk ik je stevig tegen me aan,en geef je een dikke zoen!!