donderdag 23 juli 2009

20 maand

Lieve Stan,

Mama en papa zijn op reis vertrokken want hadden er wel wat nood eraan! Zeker nu na alles in het afgelopen 1,5 jaar!

We gingen een weekje naar de Champagnestreek en jij was er natuurlijk ook overal bij!

Ben blij dat mama er van kunnen genieten heeft want vorig jaar kon ik dit echt nog niet, jou “achterlaten”. Gelukkig heeft je meter heel goed voor je gezorgd en het was nodig! Het was heel warm dus ze kwam dagelijks je bloemetjes water geven!

En was jij dat die die vallende ster tevoorschijn toverde de laatste avond? Waarschijnlijk zo blij dat we terug kwamen!

Samen met papa nog een weekje samen thuis geweest en nu is papa terug aan het werk.

Mama’s oog is al veel beter, maar nog niet 100% terug het scherpe zicht. Kon even duren zei oogarts. We zien wel.

Volgende week terug naar de gynae! Ik kijk er al enorm naar uit!

Hé wie heeft deze leuke speeltjes bij jou gebracht? Niet mama en papa, niet je meme,… rarara…

Mama heeft niet veel geschreven deze maand, denk dat het wel wat zal minderen. Ook al denk ik nog evenveel aan jou. Zoals vandaag had ik plots zo’n dubbel gevoel om met mijn “buikje” op het kerkhof bij jou te zijn. Maar daar ga ik niet te veel bij stil staan! Zo lang ik met je broer of zus nog bij jou goeiedag kan komen zeggen, doe ik dat.

Ondertussen wordt jij 20 maand. Af en toe zie ik hier in Nazareth nu een kindje dat even oud is als jij. Ook dan sluit ik mijn gedachten af en wil dan niet vergelijken. Dat doet echt nog te veel pijn en ik denk dat juist dit steeds zal blijven.

Ben alleszins volop aan het genieten van de zwangerschap en zeker nu broer of zus zich laat voelen sinds deze week: de eerste schopjes! Dit is echt super!

Dikke zoen,

Mama!

Geen opmerkingen: